טיולי ג'יפים לדולומיטים

הדולומיטים: נופים פראיים באירופה הקלאסית

כשמטיילים באיטליה חושבים על ערים היסטוריות, כפרים ציוריים, אוכל בניחוח מיוחד עם פסטות ופיצות מכל הסוגים והגוונים, והרבה יין הנלגם כמי מעיינות.

טיול ג'יפים בארץ המגף משלב בין המוכר והידוע לנופי בראשית ודרכי 4×4 נפלאות, בין נופים מרהיבים ברכס הדולומיטים, בו מתחבאים אגמים אלפינים וכפרים עתיקים אשר הזמן עצר בהם מלכת.
הטיולים כוללים ביקור בשמורות טבע מהיפות באירופה ומפגש עם אנשי איטליה, על הגוונים והניחוחות של כל אזור. הלינה מתקיימת בכפרים, בבתי מלון קטנים וביתיים, עם הרבה אוכל טוב במסעדות מקומיות וטעימות של גבינות ויין. זוהי הזדמנות למלא את הריאות באוויר צלול, את העיניים בנופי בראשית ואת הבטן במטעמים בלתי נשכחים.

הטיולים לדולומיטים מבוצעים בהזמנה אישית בלבד, ומיועדים לקבוצות סגורות, טיולי תמריץ וכד'.
לפרטים והזמנת תכנית טיול מותאמת אישית צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5639030

כתבות, טיפים והמלצות

טיפים למטייל

לפני שיוצאים לטיול ג'יפים

לפני שאתם בוחרים טיול ג'יפים, כדאי מאוד לבדוק את נסיון המדריך וחברת הטיולים. טיול ג'יפים נועד כדי לצאת מהנתיב התיירותי הרגיל ולהגיע למקומות שתייר רגיל לא מגיע אליהם. כדאי לוודא שמדריכי החברה מכירים את השטח על בוריו, בעלי נסיון ושולטים ביעד אליו אתם יוצאים.

מטיילים ממליצים

רומניהטיולי ג'יפיםטיולי משפחות
מדריך: חנן אוחנה

משפחת לב, אוגוסט 2018

חיכינו שבוע עד שהתישבנו לכתוב את הרשמים שלנו כדי שלא ישמע מתלהב מדי, אבל גם אחרי שבוע – ההתלהבות לא חלפה! כל החששות שלנו מטיול מאורגן ומטיול ג'יפים התפוגגו כבר ביום הראשון. פגשנו בחנן אוחנה בעל השלווה נצחית (גם כשהדברים מסביב לא קרו כמצופה) והיכולת למצוא נושא שיחה אישי עם כל אחד. נדהמנו כל יום מחדש מהידע המדהים שלו בכל נושא – החל מ"שיעורי ההסטוריה" המרתקים שקיבלנו דרך מכשירי הקשר בכל יום בשעות הצהריים, דרך תשובה עניינית על כל שאלה ששאלנו בדרך ועד להרצאה מרתקת על דו-חיים בעקבות מציאת טריטון וצפרדע בעצירה מקרית ביער. בקיצור, לא לקח לנו יותר מחצי יום להבין שהכל בשליטה ולנו רק נשאר לזרום. לצידו, היה גם פיטר פן, הילד הנצחי, בגירסה הרומנית – מירצ'ה, שתקתק כל משימה, תמיד בחיוך גדול, תמיד בשמחה. ויותם, המדריך הצעיר המקסים, שידע להתחבר לכל אחד מהילדים. בורכנו גם בשותפים נהדרים לטיול, שהכרנו רק בשדה והקליק היה מיידי, הבדיחות זרמו בשצף ומצב הרוח לאורך כל הטיול היה מדהים. ומעבר לזה, אי אפשר שלא להזכיר את המסלול עצמו. שמנו את התכנית בצד והתמסרנו להובלה של חנן, שידע לתכנן את הימים בצורה מיטבית, ולמצות את כל השעות שיכולנו, להשביע את רצונו של כל אחד מהקבוצה, ולהוסיף אטרקציות לא מתוכננות. ראינו נופים מדהימים, נסענו בשטח והעלנו כל יום קצת את רמת הקושי של הנסיעה, עצרנו לפיקניקים מגבשים בטבע ולעצירות קפה מרגיעות, ביקרנו אנשים בסביבתם הטבעית, רועי הצאן, הנפח, החבר'ה במנסרה, וגארדה האגדית. הארוחות במלונות ובמסעדות היו טובות, סביב השולחן הארוך היתה תמיד אוירה מעולה, וזכינו גם לחגוג ביחד עם כולם יום הולדת בלתי נשכח. בקיצור, החוויה תלווה אותנו עוד הרבה זמן, מומלץ בחום לכל מי שעוד לא חווה. וכמו שכתבנו לחנן – הבנו , עוד לפני שחזרנו. תודה ענקית לחנן וצוות טריפולוג'י על הטיול המהנה גדוש החוויות והאתגרים, ולצוות המנהלתי על ההמלצה לצאת לטיול, וארגון הלוגיסטיקה בשלב התכנון. ישר כח לכולם. בברכת שנה טובה ולהתראות בטיולים הבאים.

מרוקוטיולי ג'יפים
מדריך: אור שרון

מיכל וגלעד,רונית ודני,זהבה וליאור ,אלי ועופר,סיגי ואייל,ליאת ושי,לימור וצהל, אוקטובר 2017

לאורשה היקר!

איך מסכמים חוויה מדהימה מיוחדת מרגשת ומעצימה שעברנו 12 ימים. היה טיול יחיד ומיוחד ואתה היית חלק משמעותי וניכר בהצלחה ובהנאה של הטיול הזה ובהגשמה של כל הפנטזיות שהיו לנו על מרוקו. ניחנת בכושר מיוחד, כבר מהרגע הראשון שפגשת אותנו להבין כל אחד ואחד מאתנו ואת הביחד שלנו, ולהפוך לחלק בלתי נפרד ממנו. על אף שהיית הצעיר בחבורה (ב 20 שנים לפחות בממוצע…) לקחת על עצמך בגבורה להיות המבוגר האחראי בחבורה. אין מה לומר זכינו!! אז, תודה רבה לך אושר, אורצ'ה היקר, על כל ההפתעות שהכנת לנו' ושברוב המקרים הצלחנו לגלות לפני, על חוש ההומור, על שיתוף הפעולה, על ההבנה, על ההשתדלות היתירה, על רוחב הלב ועל החברות. אוהבים ומחכים לטיול הבא.

יווןטיולי ג'יפים
מדריך: אור שרון

מיכל, גילי ולביא, פסח 2018

חזרנו מטיול בן שבוע של טריפולוגי בצפון יוון. מדריך הטיול, היה אורשה, שלוווה ע"י דימיטריס. אין מספיק סופרלטיבים כדי לתאר את עומק החוויה שחווינו במהלך שבוע הטיול. כבר ביקרנו באותו איזור קודם, תוספת העומק, בטיול עם אורשה, היתה בילתי רגילה. אורשה הוביל את הקבוצה, ברגישות, מקצועיות, תוך מתן פתרונות יצירתיים לבלתמים מקומיים. כל זאת תוך שהוא מוסיף ובונה את האינפורמציה על האיזור בהיבטים השונים, כמו הסטוריה גיאולוגיה היבטים אתניים ועוד ועוד.
מעבר לאלה, אורשה הוביל קבוצה של 16 איש זרים אלה לאלה, וחיש מהר יצר קבוצה אחודה ומגובשת. כל זאת ברגישות ובחכמה.
מתים על אורשה.
עובדים איתו על הטיול הבא…