למה כדאי לצאת לטיול משפחתי בג'יפ?

למה כדאי לצאת לטיול משפחתי בג'יפ?

איזה גלגל ענק או רכבת הרים יכולים להתחרות בגלישה באומגות ביער, שיט בקייאקים באגם, רפטינג בנהר, שכשוך בבריכות טבעיות, התגלגלות בדיונות ענק או מפגש עם בעלי חיים נדירים? מסתבר שהטבע הוא פארק השעשועים האדיר והמוצלח ביותר.

צוות טריפולוג'י

אין כמו טיול משפחתי כדי לגבש את בני המשפחה ולייצר עבורם זמן איכות, חוויות כיפיות וזיכרונות משותפים שילוו אותם לאורך שנים. ועכשיו מגיעה השאלה למתקדמים שביניכם: למה כדאי לצאת לטיול משפחתי בג'יפ? מה זה מוסיף? הנה כמה סיבות שבזכותן כדאי לצאת לטיול ג'יפים משפחתי מאורגן, וגם כמה טיפים איך להפוך את טיול הג'יפים המשפחתי לחוויה מוצלחת במיוחד.

טיול ג'יפים משפחתי – משהו אחר, מיוחד ומגבש

טיול ג'יפים בחו"ל זה קונספט שכבר מזמן חצה את גבולות הטרנד, והפך להיות אחד מסוגי הטיולים האטרקטיביים ביותר. אם בתחילת הדרך לטיולי ג'יפים הייתה קונוטציה של טיולי גברים אוהבי אתגר בלבד, כיום כולם כבר יודעים שמדובר בטיולים המתאימים לכל מין וגיל: נשים, גברים, חברים, משפחות וכיו"ב. טיול ג'יפים משפחתי בחו"ל מזמן למשפחה חוויה מיוחדת במינה – הנסיעה המשותפת ברכב מזמנת היכרות מחודשת, מפתיעה ומעמיקה יותר בין בני המשפחה, צבירת חוויות מיוחדות ביחד, התלהבות מהנופים בדרך, עצירה לפעילויות משותפות בטבע, שיתוף פעולה בנושאים שונים במהלך הנסיעה, שיחות כיפיות, או במילים אחרות – זמן איכות צרוף, גיבוש משפחתי מושלם.

מי צריך פארק שעשועים כשהטבע עושה את העבודה?

בשנים האחרונות משפחות רבות גילו את היתרונות הגלומים בטיול ג'יפים משותף בחו"ל. אם בעבר התכנונים לטיול בר-בת מצווה, טיול טרום גיוס או כל טיול משפחתי אחר, התבססו על מעבר בין פארקי שעשועים במדינות שונות או בחירת מלונות עם מועדוני ילדים תוססים ובריכות גדולות, כיום אפשר להשיג הרבה יותר מזה. בינינו, איזה גלגל ענק או רכבת הרים יכולים להתחרות בפעילויות מרגשות ומהנות שאפשר לעשות בטבע הפתוח כמו גלישה באומגות ביער, שיט בקייאקים באגם, רפטינג בנהר, שכשוך בבריכות טבעיות, התגלגלות בדיונות ענק, טרקים רגליים או מפגש עם בעלי חיים נדירים בלב הסוואנה? מסתבר שהטבע הוא פארק השעשועים האדיר והמוצלח ביותר. גם הילדים שלכם יודו בכך אחרי שתצאו איתם לטיול ג'יפים בנופים הקסומים של מונטנגרו או קירגיזסטן.

למה כדאי לצאת לטיול ג'יפים איתנו?

אם כבר החלטתם שהקונספט של טיול ג'יפים בחו"ל אכן קורץ לכם ומתאים למשפחה היקרה שלכם, השלב הבא הוא לתכנן את הטיול, וכאן כבר מדובר במלאכה לא קטנה ודי מורכבת. הנה לכם הסיבה הראשונה מדוע כדאי לצאת לטיול ג'יפים משפחתי ומאורגן עם חברה המתמחה בנושא כמו טריפולוג'י. בחירה כזו מורידה מעליכם את כל עול התכנון, ומבטיחה לכם שאתם בידיים טובות, מנוסות ומקצועיות, שתנווטנה אתכם למקומות הכי מהנים והכי מעניינים. ישנם מקומות רבים שלא תוכלו או לא תרצו להגיע אליהם בכוחות עצמכם. בטיול ג'יפים מאורגן תחסכו מעצמכם דאגות של בטיחות וחשש מסכנות שבדרך – יש מי שדואג לכך מראש ומאפשר לכם לצאת לטיול בראש שקט. נקודה נוספת זו ההזדמנות להכיר משפחות וילדים אחרים, וליהנות מההווי הקבוצתי המתגבש במהלך טיול כזה. יתרון נוסף בא לידי ביטוי בהדרכה שתקבלו לאורך כל הדרך – בטיולים של טריפולוג'י תוכלו ליהנות מהליווי הצמוד של מדריך מומחה שיעניק לכם ערך מוסף משמעותי, יספק לכם ידע עשיר וייתן מענה לכל השאלות.

בטריפולוג'י תיהנו מכל היתרונות של טיול ג'יפים משפחתי מאורגן, ובעיקר תרגישו שזכיתם בעוד משפחה גדולה, שחושבת על טובתכם ודואגת שתיהנו מכל רגע.

בחירת היעד והאופי של הטיול משפחתי משמעותית ליצירת חוויה מוצלחת

לכל משפחה יש אופי וסגנון משלה וכן גילאי ילדים שונים. מדובר בפרמטרים שחייבים להתייחס אליהם כאשר בוחרים את היעד לטיול הג'יפים המשותף. יש טיולים המשלבים מוסיקה, סיפורי מיתולוגיה, קולינריה, שווקים, היכרות קרובה עם תרבויות מיוחדות, מפגשים עם בעלי חיים בטבע ועוד. בהתאם לכך ישנם יעדים וסגנונות שעשויים להיות אידיאליים עבור משפחות מסוימות ופחות רלוונטיים עבור אחרות. כך לדוגמה, אם אתם משפחה חובבת הרפתקאות, עם ילדים גדולים יחסית שנהנים מהליכות רגליות, טיפוס ופעילויות אתגר – טיול ג'יפים ביוון ההררית או בגאורגיה יוכל לספק את הסחורה.

המפתח לטיול ג'יפים משפחתי מוצלח במיוחד הוא ביצירת מעורבות של כל המשפחה

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם טיול משפחתי מוצלח ומגבש ככל האפשר, תוכלו לעשות זאת על ידי יצירת הגיבוש כבר בשלב התכנון. הרעיון הוא לשתף את כל בני המשפחה, כולל הילדים הקטנים, בחשיבה על הטיול ובהכנות לקראתו. ראשית, כאמור, כדאי להחליט ביחד על היעד ולבחור אותו ברוב קולות משפחתי.

ברגע שהחלטתם על יעד, ערבו את הילדים גם בהחלטה על בחירת המסלול – הציגו בפניהם אופציות שונות של מסלולים שמציעות חברות טיולי הג'יפים, מהם תוכלו לבחור את המסלול המקובל ביותר על כולם. השיתוף הזה יביא איתו גם תיאום ציפיות, שימנע מראש חששות ותהיות: מהו לוח הזמנים של הטיול, איפה ישנים, מה אוכלים, כמה זמן נמצאים כל יום בג'יפ וכיו"ב.

גם כשתגיעו לשלב אריזת המזוודות, כדאי שתעשו זאת בשיתוף עם הילדים – זה יעלה את רף ההתרגשות המשפחתי, וייתן להם תחושה שהם שותפים מלאים בהכנות לטיול.

אז אם גם אתם רוצים להעניק לבני המשפחה שלכם חוויה שלא ישכחו אף פעם, אתם מוזמנים להצטרף אלינו!
לפרטים נוספים על טיולי משפחות עם טריפולוג'י התקשרו 03-5639030 או מלאו את הטופס מטה ואנו נחזור אליכם בהקדם.

 

מעוניינים להצטרף לטיול?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אירעה שגיאה. נסו שוב מאוחר יותר או התקשרו

הטופס בשליחה
אנא המתינו מספר שניות לאישור

תודה שיצרתם קשר! 
נחזור אליכם בהקדם.

כתבות

לאן כולם הולכים?

לאן כולם הולכים?

צוות טריפולוג'י

מה הופך את הטרקים בחו"ל לחוויה מסעירה במיוחד? למה כדאי לצאת לטרק, ולאן כדאי לכם "ללכת" במלוא מובן המילה? היכנסו לכתבה.

לכתבה המלאה
חמשת הגדולים של אלבניה

אלבניה - חמשת הגדולים

עלי סירחאן

אלבניה היא מדינה צעירה ויפהפיה, עם רכסי הרים אדירים, נהרות זורמים, אגמים וכפרים ציוריים, ותרבות איסלאמית-ליברלית ומרתקת. איפה כדאי לבקר באלבניה? באיזה ברים מבלים בטיראנה? ומה הכי כדאי לאכול? היכנסו לכתבה.

לכתבה המלאה
חמשת הגדולים של רומניה

רומניה - חמשת הגדולים

מאיר שבירו

אם חשבתם שאין מה לעשות ברומניה מחוץ לבוקרשט – הכתבה הזאת היא בשבילכם. עם רכס הקרפטים האדיר ונופיו הקסומים, עם כפרים ציוריים מימי הביניים, עם ארמונות, טירות וערפדים, רומניה לא מפסיקה להפתיע. אז באיזה כפרים כדאי לבקר ואיזה מאכל רומני אתם חייבים לטעום? היכנסו לכתבה.

לכתבה המלאה
טיול ג'יפים ליוון - חמשת הגדולים של יוון

יוון - חמשת הגדולים

יזהר גמליאלי

יוון היא מדינה מפתיעה ומשמחת, עם מוסיקה מסעירה, סיפורי מיתולוגיה מרגשים, מטבח משובח ונופים קסומים. אספנו עבורכם כמה המלצות ואנקדוטות, שכדאי לדעת עוד לפני שעוזבים את הארץ – מה כדאי לאכול ביוון? מה שותים? ומה עושים כדי להרגיש יווני בין יוונים? היכנסו לכתבה.

לכתבה המלאה
חמשת הגדולים של ויאטנם - טיול לויאטנם

ויאטנם - חמשת הגדולים

עילי גולן

ויאטנם היא פסיפס מרתק של מראות, טעמים, ריחות, צבעים ואנשים, היוצרים חוויה שעובדת על כל החושים. אספנו עבורכם המלצות שאסור לפספס לפני היציאה לדרך, מהאוכל הכי שווה בשווקים ועד כללי התנהגות חשובים לתייר בויאטנם.

לכתבה המלאה
למה כדאי גם לכם לבקר ברומניה?

למה כדאי גם לכם לבקר ברומניה?

צוות טריפולוג'י

בשנים האחרונות רומניה הפכה ליעד תיירותי מועדף על ידי ישראלים רבים. מה הופך אותה לכל כך אטרקטיבית ואיך תוכלו למקסם את החוויה? כל התשובות מובילות לרומניה.

לכתבה המלאה
המבטח הגאורגי

המטבח הגיאורגי – כמה באמת אתם יודעים עליו?

צוות טריפולוג'י

האם שמעתם על לוואשי, שותי, לוביאני, צ'אדי, חאדי, חרצ'ו או בדריג'אני? אז זהו, שלא המצאנו אף שם. זה פשוט המטבח הגיאורגי, שעשיר בכל כך הרבה מאפים, תבשילים, רטבים, קינוחים… הכינו את בלוטות הטעם ונצא למסע דילוגים כיפי בין שבילי המנות הגיאורגיות המסורתיות הכי מפתות. 

לכתבה המלאה
מדבר נמיב

מדבר נמיב

צוות טריפולוג'י

מדבר נמיב הוא מדבר חופי בדרומה של אפריקה. הוא משתרע לאורך חופי האטלנטי בתחומי המדינות אנגולה, נמיביה ודרום אפריקה, ושטחו כ 81,000 קמ"ר. טיול במדבר מופלא זה הינו רק אחת מחוויות הטיול הבלתי נשכח בנמיביה.

לכתבה המלאה
שבט ההימבה

שבט ההימבה

יזהר גמליאלי

שבט ההימבה בצפון נמיביה, חי באזור מדברי חם. באזורם המבודד לא נחשפו הרבה אל הקידמה, והם עדיין משמרים מסורות עתיקות יומין, מבססים את חייהם על נדודים ומתבלטים בעורם הצבוע בתערובת בוץ אדומה, סימן ההיכר המפורסם של השבט.

לכתבה המלאה
חבל טרנסילבניה - מעבר ליער

חבל טרנסילבניה - מעבר ליער

מאיר שבירו

שמו של חבל טרנסילבניה ברומניה הולך לפניו, כמולדתו של הרוזן-ערפד דרקולה. אבל לטרנסילבניה יש חלקים אחרים, יפהפיים ומרתקים, שנותרו (עדיין) הרחק מאור הזרקורים ומהמוני התיירים.

לכתבה המלאה
מהמטבח באהבה

מהמטבח באהבה

מאיר שבירו

המטבח הרומני הוא אותנטי, ייחודי ובעל מסורת שאינה נכנעת לכובשים ואינה מתמסחרת עם הסוחרים. היכנסו לכתבה וגלו את מקורות הצ'ורבה, הממליגה ועוד.

לכתבה המלאה
המלכה תמר

המלכה תמר

טלי אוזן

המלכה תמר הייתה מלכת הממלכה הגאורגית המאוחדת מ-1184 ועד 1213, ותקופת שלטונה נחשבת כ"תור הזהב" של גאורגיה, כאשר הממלכה שגשגה מבחינה צבאית, כלכלית ותרבותית.

לכתבה המלאה
עוטה עור הנמר

עוטה עור הנמר

צפריר קורסיה

'עוטה עור הנמר' היא יצירה הנחשבת לאפוס הלאומי הגיאורגי. זוהי ללא ספק יצירה מופלאה, שזכתה בצדק למעמדה כיצירה המרכזית בתרבות הגיאורגית.

לכתבה המלאה
6 מקומות שאסור לפספס בטיול לקירגיזסטן

6 מקומות שאסור לפספס בטיול לקירגיזסטן

עלי סירחאן

אין מילים שיכולות לתאר את התחושות העילאיות שמתגלות בביקור במרחב המרכז אסייתי האין סופי. אם גם אתם תזכו להגיע לשם, יש כמה מקומות שממש לא כדאי לכם לפספס.

לכתבה המלאה
4 המלצות לטיול בגאורגיה

4 המלצות לטיול בגאורגיה

עלי סירחאן

מתכננים לצאת לטיול בגאורגיה? ריכזנו עבורכם כמה מן האתרים שלא כדאי לפספס בעת ביקור במדינה.

לכתבה המלאה
טביליסי - בירת גאורגיה

טביליסי - בירת גאורגיה

צפריר קורסיה

כיצד קיבלה טביליסי את השם שלה? מהו תפקידה בתהפוכות הפוליטיות שעברו על גאורגיה לאורך השנים? ובעיקר – איזה אתרים לא כדאי לכם לפספס כשאתם מגיעים לביקור בעיר? היכנסו לכתבה.

לכתבה המלאה
חסן השני

חסן השני

צפריר קורסיה

חסן השני מלך במרוקו 38 שנים, בהן תרם רבות לעיצוב אופי המדינה הצעירה. הוא נקט במדיניות סובלנית כלפי היהודים בארצו, כונן יחסים דיפלומטיים עם ישראל והיה אחראי להתנעת הסכם השלום עם מצרים.

לכתבה המלאה
7 דברים שכדאי לדעת על טיול ביוון ההררית

7 דברים שכדאי לדעת על טיול ביוון ההררית

מאיר שבירו

איך כדאי להתכונן לטיול ביוון ההררית? מאיר שבירו, מדריך טיולים ותיק ליוון, אסף עבורכם כמה טיפים חשובים.

לכתבה המלאה
טיולי ג'יפים ליוון בשלג - יוון בגוונים של לבן

יוון בגוונים של לבן

יזהר גמליאלי

החורף הוא זמן מצוין לטיול ג'יפים ביוון. ההרים מכוסים לבן, האוזו מחמם את הלב והנוף מבלבל…האם אנחנו ביוון או בשוויץ?

לכתבה המלאה
שאלות ותשובות על טיולי טריפולוג'י

הטיולים של טריפולוג'י: שאלות נפוצות

צוות טריפולוג'י

מהו הטיול המתאים לי? ריכזנו עבורכם כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים טיול.

לכתבה המלאה
מראקש - העיר האדומה

מראקש - העיר האדומה

ברק כהן

מראקש היא אתר נופש נחשק לתיירים מכל העולם, והיא מהווה שילוב מעולה של יעד אקזוטי עם אירוח מפואר, מגוון בילויים ואתרים היסטוריים, וכמובן – קניות בשוק המפורסם של ג'מע אל פנא עם מאכלים מקומיים, מוזיקאים שונים, משביעי נחשים, מלחשי לחשים ומספרי סיפורים. לכולם יש כאן מקום!

לכתבה המלאה
יהדות ת'סלוניקי

יהדות ת'סלוניקי

אורי מור

קהילת יהודי ת'סלוניקי הייתה הקהילה היהודית הגדולה בעולם בסוף המאה ה-18 ותחילת המאה ה-19, אך בחצי הראשון של תחילת המאה העשרים השתנו פני הדברים, וכיום חיים בעיר קצת למעלה מ-1,000 יהודים, המשמרים את מסורת הקהילה המפוארת.

לכתבה המלאה
מטאורה: מנזרים תלויים באוויר

מטאורה: מנזרים תלויים באוויר

צפריר קורסיה

מצוקי מטאורה הם נגזרת של תופעת טבע מהמרשימות בעולם, סלעים ענקיים בגובה של מאות מטרים, חרוטיים המתנשאים לגבהים עצומים יוצאים מהאדמה. 

לכתבה המלאה
ההיסטוריה של מוסיקת הרבטיקו ביוון

ההיסטוריה של הרבטיקו

יזהר גמליאלי

מוזיקת הרבטיקו, המתנגנת כיום בכל הטברנות היווניות, החלה את דרכה כמוסיקת שוליים של פליטים יוונים מתורכיה. לאורך ההיסטוריה היא הפכה ממוסיקה מחתרתית לסמל השחרור של יוון.

לכתבה המלאה

תאריכים לטיולים יפורסמו בהתאם לעונה

 

לפרטים נוספים צרו קשר: 03-5639030

תאריכים לטיולים יפורסמו בהתאם לעונה

 

לפרטים נוספים צרו קשר: 03-5639030